چگونه می توان کسب و کار کوچک خود را تبلیغ کرد؟ چاپ در مقابل تبلیغات آنلاین
چگونه مي توان کسب و کار کوچک خود را تبليغ کرد؟
اگر شما صاحب يک کسب و کار کوچک هستيد، دستيابي به بهترين چشم اندازهای تبلیغ کسب و کار در مهلت مقرر براي اقامت در اين صنعت بسيار مهمتر مي شود. از ابتداي انقلاب صنعتي، شرکت ها از ابزارها و کانال هاي مختلفي براي جلب مخاطبان هدف خود استفاده مي کنند.
هر کسب و کاري بايد راحت ترين، ارزان ترين و سريع ترين راه را براي دسترسي به مخاطبان خود کشف کند. شخصيت مشتري متفاوت است، و مکان کشف آنها نيز متفاوت است.
قبل از شروع تبليغات، چشم انداز ايده آل خود را مشخص کنيد. ما برخي از استراتژي ها را به اشتراک مي گذاريم که به کسب و کار شما کمک مي کند مشتريان جديدي را بدون افزايش بودجه شما جذب کند.
در اين عصر ديجيتال، بايد تحقيقات زيادي انجام دهيد تا مشخص شود آيا تصميم گيرنده (خريدار) در توييتر ، Google+ ، Pinterest يا فيس بوک فعال است؟
آيا هنگام شروع تعاملات در يکي از جلسات تجاري (سمينارها) با آنها صحبت خواهيد کرد؟
آيا مخاطبان هدف شما محصولات و خدمات مشابه شما را در Google جستجو مي کنند؟
وب سايت نداشته باشيد! يکي را تنظيم کنيد
با بودجه محدود، ايجاد يک وب سايت با طراحي سفارشي کمي مشکل است.
خوشبختانه شرکت هايي وجود دارد که الگوها و ابزارهايي براي ايجاد يک وب سايت اصلي ارائه مي دهند.
تبلیغ کسب و کار
به گروه هاي حرفه اي بپيونديد
گروه هايي مانند اتاق بازرگاني و گروه هاي مختلف تجاري محلي، بخش هايي از گروه هاي ملي وجود دارد که در آن مي توانيد معاشرت کرده و ارتباطات جديدي برقرار کنيد.
کارت هاي ويزيت خود را آماده نگه داريد و در حالي که با افراد اين گروه ها در تماس هستيد، از آنها بپرسيد که آنها چه کار مي کنند.
براي عضويت در گروه هايي که مشتريان هدف شما را جذب مي کنند و در 2 يا 3 از اين گروه ها فعالانه مشارکت مي کنند، هزينه کنيد.
تنظيم نمايه کسب و کار در رسانه هاي اجتماعي
مطمئن شويد مشخصات تجاري شما شامل توضيحات خوب، کلمات کليدي و پيوندي به وب سايت شما باشد.
به دنبال گروه ها يا مکالمه هايي باشيد که درباره نوع محصولات يا خدمات شما صحبت مي کنند و در بحث ها شرکت مي کنند، اما آنها را با تبليغات مداوم براي آنچه مي فروشيد اسپم نکنيد.
ياد بگيريد که براي مراجعه و راهنمايي درخواست کنيد. از مشتريان موجود، مشتريان احتمالي و آشنايان معمولي بپرسيد. هنگامي که آنها را دريافت کرديد، راهکارها را دنبال کنيد!
مقاله اي بنويسيد که تخصص صنعت خود را نشان دهد.
بهترين راه براي جلب نظر مردم در جامعه محلي اين است که مقالات مرتبط با صنعت را به روزنامه ها، مجلات و وب سايت هايي ارسال کنيد که نظرات کارشناسان صنعت را مي پذيرند.
با چاپ تبليغات نوين مانند چاپ ليوان، تيشرت و… برند خود را معرفي کنيد وتبليغي مادام العمر داشته باشيد. از آنجا که ليوان و تيشرت استفاده زياد و در دسترس مي باشد يکي از بهترين گزينه هاي چاپي مي باشد.
نام، نام تجاري، اطلاعات تماس و مرجع خود را به خدمات يا محصول خود اضافه کنيد.
تبليغات پرداخت به ازاي کليک (PPC) را در موتورهاي جستجو خريداري کنيد.
موتورهاي جستجو و رتبه بندي مناسب در آنها، کسب و کار شما را يک قدم نزديک مي کند تا توسط بازار هدف شما کشف شود. اکثر مشاغل مبلغ مشخصي را روي ppc سرمايه گذاري مي کنند.
اگر هنوز در موتورهاي جستجو تبليغ نمي کنيد، پيشنهاداتي را جستجو کنيد که براي شروع تبليغات رايگان 50 يا 75 دلار به شما مي دهند.
ما از شما نمي خواهيم که اين حرکت را از ابتدا شروع کنيد، اما با سرعت ثابت شروع کنيد. برنامه هاي مختلف متناسب با بودجه ماهانه خود را بخوانيد و تحقيق کنيد.
مراقب بازدهي باشيد که پس از سرمايه گذاري بخشي از بودجه ماهانه خود دريافت مي کنيد.
چاپ هميشه داراي مزاياي اساسي نسبت به رسانه ديجيتال است:
اعتبار
پرستيژ يکي از مهمترين مواردي است که تجارت رسانه هاي چاپي را حتي در اين دنياي پيشرفته ديجيتالي پيش مي برد. تاريخچه اي غني دارد، طولاني تر از رسانه هاي ديجيتال.
تبليغات به صورت چاپ شده ظاهر مي شوند و تأثير بيشتري بر بينندگان مي گذارند. چاپ روي ليوان يکي از ماندگار ترين ابزار تبليغاتي است.
يک مثال ساده وجود چاپ تيشرت است! تيشرت هاي تبليغاتي ابزاري براي انتقال مستقيم و گوياي برند به مخاطبان مي باشند.
کانال هاي خبري اخبار را پوشش مي دهند، اما آنها جزئيات را از قلم مي اندازند. زيرا بايد بسياري از داستانهاي ديگر را در سراسر جهان شامل شوند.
روزنامه ها هنوز ابزار خواندن مورد علاقه خوانندگاني هستند که مي خواهند گزارش مفصلي از اخبار خاص داشته باشند. رسانه هاي تبليغاتي چاپي به دليل همين حقيقت ساده غالب شده اند.
طبق نظرسنجي انجام شده، 82 درصد از کاربران اينترنت تبليغات چاپي را براي تصميم گيري در مورد خريد واگذار کرده اند.
يک مخاطب هدف به خوبي تعريف شده است.
صاحبان مشاغل کوچک بايد اين موضوع را در ذهن خود داشته باشند.
تبليغات چاپي به شما کمک مي کند تا محصول و خدمات خود را در مرتبط ترين بخشهاي سرمقاله قرار دهيد.
شما بايد تصميم بگيريد که تبليغ شما در کدام صفحه و قسمتي براي بيننده شما قرار مي گيرد.
ميزان مشارکت بهتر با خوانندگان در تبلیغ کسب و کار
ما توجه بي وقفه خود را به محتواي حک شده در کاغذ با جوهر خالص مي دهيم.
بياييد يک مثال براي شما بياوريم.
شما در اتاقک خود نشسته ايد، ايميل هاي روزانه خود را بررسي مي کنيد در حالي که به متن دوست خود پاسخ مي دهيد و درخواست مشتري جديد را به طور همزمان مي خوانيد. توجه در انجام کارهاي مختلف آنقدر تقسيم مي شود که هرگونه محتواي ديجيتالي که ممکن است در مقابل شما نمايش داده شود را از دست بدهيد.
متناوباً، با استفاده از رسانه هاي چاپي، مي توانيد تبليغات جذاب و پر زرق و برق ايجاد کنيد. اين تبليغات شما را جذب و جذب کند مشتريان را با سهولت هدف گيري کنيد.
با اين حال، در اين دنياي ديجيتال، شما همچنين بايد بر بازاريابي آنلاين تجارت خود تمرکز کنيد!
اکنون که نياز به ترکيب تبليغات چاپي و ديجيتال را مشخص کرده ايم، بياييد چند استراتژي را به اشتراک بگذاريم که به شما کمک مي کند فروش موفقيت آميز مشتريان خود را افزايش داده و مطمئن شويد که آنها به شما وفادار هستند.
براي مشاغل کوچک و بزرگ، تبليغات آنلاين به يک ضرورت تبديل شده است که نمي توان از آن اجتناب کرد، و وقتي نوبت به تبليغ کسب و کار کوچک شما مي رسد، مشکلات بي پايان است.
کارکنان کوچکتر و بودجه بازاريابي محدود در تبلیغ کسب و کار
چگونه مي توانيد با مشاغلي که با چنين مشکلاتي روبرو نيستند رقابت کنيد؟
ما جواب را با خود داريم. براي استفاده از تبليغات آنلاين که منجر به فروش، فروش و بازگشت سرمايه مي شود، بايد استراتژي هاي صحيح و موثر داشته باشيد.
در اين مقاله، ما در مورد نکات و استراتژي هاي مورد نياز براي بازاريابي آنلاين کسب و کار خود بحث مي کنيم.
به عنوان يک صاحب مشاغل، بايد از خود بپرسيد:
- مورد مشتري مورد نظر شما در جستجوي آنلاين چيست؟
- موقعيت جمعيتي چيست و در چه زماني آنلاين هستند؟
- چگونه محصول يا خدمات خود را از رقبا متمايز مي کنيد؟
براي شما بسيار مهم است که به اين سوالات پاسخ دهيد زيرا آنها در طراحي يک استراتژي تبلیغ کسب و کار که به افراد بيشتري دسترسي پيدا مي کند و تجارت شما را توسعه مي دهد، مفيد خواهد بود.
از Google AdWords استفاده کنيد
به عنوان يک تجارت کوچک، ظاهرا شما به دنبال ايده هاي تبليغاتي آنلاين مقرون به صرفه و دست يافتني هستيد!
چند سال پيش، تبليغات مشاغل کوچک شامل پخش تبليغات شما براي مردم به اميد جلب توجه بخشي از مخاطبان مورد نظر بود.
آگهي ها در صفحات زرد يا روزنامه هاي محلي قرار مي گرفت و حتي به اميد بهترين نتيجه از طريق راديو پخش مي شد.
همه اينها گران بود و براي اکثر مشاغل کوچک مقرون به صرفه نبود.
تبليغات آنلاين روشي مقرون به صرفه براي برقراري ارتباط با مخاطبان هدف است.
بهترين بخش تبليغات آنلاين اين است که نيازي به نگراني در مورد از دست دادن مخاطبان خود نداريد.
گزارشات بصري که به شما در سنجش عملکرد تبليغات کمک مي کند، آن را به ابزاري مناسب براي آشکار ساختن محصولات و خدمات خود براي جهان تبديل مي کند.
همچنين مي توانيد تبلیغ کسب و کار خود را در بالاي نتايج جستجوي ارگانيک تنظيم کنيد، هرگاه کسي اطلاعات مربوطه را به صورت آنلاين جستجو کرد.
شما فقط بايد هر بار که بازديدکننده روي تبليغ آنلاين شما کليک مي کند، هزينه آن را به موتور جستجو بپردازيد.
اين بازاريابي جستجوي پولي به عنوان بازاريابي پرداخت به ازاي کليک (PPC) نيز ناميده مي شود.
گوگل، معروف ترين موتور جستجوي جهان، محبوب ترين بستر خود را براي تبليغات Google Ads شما فراهم مي کند.
اگر بودجه کسب و کار شما محدود است، چطور؟ ما معتقديم که با استفاده از اين شيوه ها مي توانيد راهي براي حل آن پيدا کنيد:
پيشنهاد کلمات کليدي با هدف بالا برای تبلیغ کسب و کار:
اين بدان معناست که شما فقط تبليغات را در جستجوي کلمات کليدي که داراي اهداف تجاري هستند قرار مي دهيد.
مثال.
فرض کنيد شما يک مشاور املاک هستيد.
مي دانيد که مردم به دنبال عبارات خاصي مانند “آپارتمان 2 خوابه در حال حاضر” هستند.
چنين تحقيق ساده اي در مورد کلمات کليدي به شما کمک مي کند تا کلمات کليدي “نقطه شيرين” را پيدا کنيد.
روش هاي مختلف هدف گذاري براي هدايت بودجه شما:
اين شامل تغييراتي است که معمولاً تبليغات خود را هدف قرار مي دهيد.
مثال: پارامترهايي را که فقط تبليغات را در يک جمعيت شناختي خاص به کاربران نشان مي دهد ، هدف قرار دهيد.
زنان يا افرادي که سطح درآمد بالاتري دارند.
تبليغات را محدود کنيد تا فقط در ساعات فعال کسب و کار شما نمايش داده شوند.
بهبود نمره کيفيت خود:
Google به هر کلمه کليدي در حساب AdWords شما نمره کيفيت اختصاص مي دهد. وقتي افراد اين کلمات کليدي را جستجو مي کنند، “درجه” بين يک تا ده ارتباط تبليغات شما را ارزيابي مي کند.
اگر تبليغات شما مرتبط باشند، امتياز بهتري از گوگل دريافت مي کنند و با هزينه کمتر براي هر کليک رتبه بندي تبليغات بالاتري دريافت مي کنند.
اين بدان معناست که مشاغلي که براي توسعه تبليغات با کيفيت بالا تلاش مي کنند و زمان زيادي را صرف مي کنند، با هزينه کمتري در معرض نمايش قرار مي گيرند.
تبليغات در شبکه هاي اجتماعي
شبکه هاي اجتماعي مورد علاقه مانند فيس بوک ، اينستاگرام ، توييتر به شما امکان مي دهند راه عملي و عملي تري براي تبليغات کسب و کار کوچک خود ارائه دهيد.
بياييد براي مثال فيس بوک را در نظر بگيريم.
حدود 80 درصد آمريکايي ها از فيس بوک استفاده مي کنند و بيش از نيمي از ساکنان ايالات متحده چندين بار در روز از فيس بوک استفاده مي کنند!
مطالعه اي که توسط AdEspresso انجام شده است
متوسط هزينه هر کليک (CPC) تبليغات فيس بوک تا سال 2016 تقريباً 28 سنت و هزينه هر 1000 نمايش (CPM) 7.19 دلار بود.
در سه ماهه چهارم سال 2017 ، فيس بوک ماهانه 2.2 ميليارد کاربر فعال داشت.
به طور متوسط 1.4 ميليارد کاربر فعال روزانه براي دسامبر 2017. افزايش 14 درصدي نسبت به سال گذشته.
2.13 ميليارد کاربر فعال ماهانه تا 31 دسامبر 2017 ، افزايش 14 درصدي نسبت به سال گذشته.
درآمد تبليغات تلفن همراه تقريباً 89 revenue از درآمد تبليغات را براي سه ماهه چهارم سال 2017 نشان مي دهد.
6.73 ميليارد دلار هزينه سرمايه براي سال 2017.
حدود 41/71 ميليارد دلار پول نقد و معادل آن و اوراق بهادار قابل فروش.
تعداد 25105 نفر تا 31 دسامبر 2017.
بخش کوچکي از بودجه تبلیغ کسب و کار ماهانه خود را براي نمايش تبليغات خود در شبکه هاي اجتماعي اختصاص دهيد از آنجا که مي توانند به شما کمک کنند تبليغات خود را بر اساس مشخصات جمعيتي دقيق نشان دهيد.
همه اين روش ها به يک نکته مهم خلاصه مي شود و آن اين است که شما محصولات و خدمات خود را در سراسر رسانه هاي ديجيتال و چاپي تبليغ مي کنيد، اما چگونه مي توانيد هجوم عظيمي از سرب را که پس از آن توليد مي شود مديريت کنيد.
شما قطعاً به يک راه حل CRM احتياج خواهيد داشت که به راحتي با چنين بسترهايي ادغام شده و درد مديريت چندين مخاطب از منابع مختلف را تسکين دهد.
مزاياي استفاده از راه حل CRM يکپارچه:
استفاده از راه حل CRM يکپارچه براي صاحبان مشاغل کوچک مفيد است زيرا آنها مي توانند نياز به بارگيري دستي سرنخ هاي فيس بوک خود و ذخيره آنها در صفحات گسترده يا هر ابزار ديگر را برطرف کنند.
هنگامي که تبليغات اصلي تنظيم مي شود، CRM به همه مشتريان جديد در زمان واقعي دسترسي پيدا کرده و آنها را مديريت مي کند.
اين به کاربران تجاري اين امکان را مي دهد تا در زمان واقعي در مورد مشتريان جديد اقدام کنند.
هرچه زمان بيشتري براي پيگيري يک سرنخ جديد صرف کنيد، بعيد است که بعداً مشتري شوند.
مثلا يک مطالعه مديريت پاسخ براي سرنخ هاي ايجاد شده توسط وب نشان داد که اگر سرنخ در عرض 5 دقيقه پس از ارسال فرم تماس گرفت، شانس واجد شرايط بودن وي 21 برابر بيشتر از سربي است که حدود 30 دقيقه پس از ارسال تماس گرفت.
يک نرم افزار CRM با استفاده از گزارشات دقيق و قابل توضيح بصري، راهي بي دردسر براي تأييد علاقه افراد به مشاغل يا خدمات شما ارائه مي دهد.
مثلا:وقتي شخصي روي تبليغات اصلي شما کليک مي کند و مراحل لازم را انجام مي دهد؛ يک ايميل خودکار توسط CRM شما ارسال مي شود و از آنها مي خواهد تا اطلاعات پر شده توسط آنها را تأييد کنند.
چنين تأييد ثانويه اي براي کسب و کار شما مفيد است زيرا 100 درصد اعتبار داده هاي اصلي را تضمين مي کند. همچنين به تيم شما کمک مي کند تا در آينده براي گفتگو با رهبر آماده شوند.
اگر از راه حل CRM استفاده مي کنيد ، مطمئناً هزينه هاي کمتري را براي سرب ايجاد مي کند زيرا کارايي فرايند فروش شما را امکان پذير مي کند.
زماني که بتوانيد اين سرنخ ها را مستقيماً در سيستم CRM خود ببينيد، دسترسي به سرنخ هاي خود آسان تر مي شود.
فيس بوک با بسياري از فروشندگان CRM ادغام مي شود ، بنابراين براي شما به عنوان مالک آسان تر مي شود که تبليغات اصلي Facebook را با راه حل CRM مورد نظر خود تنظيم کنيد.
نتيجه
اين جنگي است که هر بازاريابي مي داند. برد به عوامل مختلفي بستگي دارد که ما در طول مقاله بررسي کرده ايم. اما با پيشرفت فناوري، تأثير تبليغات ديجيتالي نشان خود را بيشتر نمايان مي کند. و در حال حاضر اين کار را انجام مي دهد.
براي هر مشاغل، مرحله مهم با تبليغات، ايجاد سرنخ است. صرف نظر از اينکه در چه مقياسي عمل مي کنيد، مديريت مخاطبين براي شما بسيار مهم است و به شما کمک مي کند پايگاه داده خود را ساده تر کنيد، بسياري از فروشندگان CRM طيف وسيعي از خدمات و محصولات خود را دارند.
نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري (CRM) به مشاغل اجازه مي دهد تا روابط خود را با مشتريان فعلي و آينده ايجاد کرده و مديريت کنند. ادغام اين ابزار فروش هوشمند با برنامه هاي مختلف باعث مي شود که شما به عنوان يک صاحب مشاغل کوچک راحت تر کار کنيد زيرا نيازي به افزايش بودجه براي نصب ساير ابزارهاي بهره وري نداريد.
شايد از خود بپرسيد که داشتن CRM چگونه در تبليغات کسب و کار کوچک شما و مديريت فرايند فروش شما کمک مي کند.
hamedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:
چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب
ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون
و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید